mercredi 6 janvier 2010

viande de boeuf à la bière




Ancsika tanácsot kért, én meg a két ünnep között megfőztem vacsorára:) Csak röviden annyit, hogy kurva jó és végtelen egyszerű, felesleges tovább ragozni.
hozzávalók:
600 g marhahús

1 evőkanál balzsamecet
1 evőkanál mustár
1 fej hagyma
1 babérlevél
6 kekszek
400ml barna sör (édeskés)
400ml víz
aszalt szilva és a mazsola kis
elkészítése:
A kockára vágott marhahúst kanálnyi olajon a babérlevéllel együtt megpirítjuk. Felöntjük a sörrel és a vízzel, majd a többi hozzávalóval együtt főzzük tovább addig, amíg a hús megpuhul. A keksz kissé sűríti a szaftot és nagyon érdekes fűszerezés.

7 commentaires:

Belly a dit…

Én azért köszönöm!

Nálam még mindig figyel a marha a mélyből:-D

Milyen keksz kell hozzá?

belgasagok a dit…

szpekulusZ:) ez a mézes karácsonyi belga, de ha nincs akkor mézeskalács is megteszi, ha maradt. gondolom a szegfüszeges izkombináció vadította meg.

trinity a dit…

Ó, de jó...Ezt a kekszet lehet kapni az Aldiban, van is itthon egy csomag...Spéci kombináció, Ancsi is előbb-utóbb megfőzi...

trinity a dit…

Ó, még azt akartam kérdezni: ez belga vagy francia kaja?Mondjuk mindegy, mert így is-úgy is finom lehet..

belgasagok a dit…

hát szerintem belga:) de finom:)

Limara a dit…

De ezt meg kell enni azonnal, nem? A keksztől nem romlik meg? Érdekes lehet.

belgasagok a dit…

nem, hiszen a keksz eltunik benne es csak max mint liszt van jelen.