mardi 29 décembre 2009

juhtúrós...


pogácsa és a juhtúrósabbikból. Csak újjal tudok mutogatni megint és már sokadszor Limcsire, aki folyamatosan forradalmasítja az elhatározásomat, hogy a szervezetembe bevitt szénhidrát mennyiséget csökkentsem. Luca napja óta figyelem ezt a pogácsát és már túl vagyok egy kiváló tepertős pogácsán is, amit szintén tőle merítettem.
De maradjon most a juhtúrós úgy, ahogy ő receptelte, nekem pedig a felesleges kalóriabomba, mert én meg jól megfogom enni.

Gondoltam bevetem az összes francia tudásomat és a lehetőséget megosztom francia ajkú és időnként erre tévedő olvasóimmal, de képtelenség. Végül is érthető, mert a pogácsa arra felé ismeretlen, na meg a túró is.

8 commentaires:

Raindrop a dit…

A pogácsák legfinomabbika! Se a töpis, se a sajtos nem ízlik annyira, mint a juhtúrós. Hatalmas rajongója vagyok! :) BUÉK belga barátom!

belgasagok a dit…

finom a fene egye meg csak ne lenne ennyi liszt benne:)
Neked is Buék:) katicás gumicsizmás barátném:)

trinity a dit…

Na, tessék...Nem vettem juhtúrót:( Pedig ezt kellene holnap megsütni...Hja, kérem: liszt nélkül nehéz lenne valóban:) Egészséges táplálkozás meg január 1.-től. Minden évben:)))

Ancsika a dit…

Én is imádnám a juhtúrós pogit, ha lenne hozzá juhtúróm! De itt még hírböl sem ismerik, pedig nagggggyon enném!!!
Hazafelé szálltadban dobhatnál le nekem!!!! Hm?

Limara a dit…

BUÉK!

Limara a dit…

Kihullott a hajam, mire hosszú idő után rájöttem hogyan lehet megjegyzést írni hozzád:(( De végre sikerült!
Szóval, örülök, hogy tetszett a pogi, most már tudom, miért csuklottam! :)))

nokedlis a dit…

nekem is hullott a hajam rendesen, már fel is adtam, hogy sikerülhet. azóta én is elkészítettem. tuti!!

belgasagok a dit…

hát én azt nem ígérem, hogy felveszem a repertoáromba, de egy próbát megért:)