vendredi 16 avril 2010

passeport...

Ebben a félévben is elég sokat kell hazarepülnöm és már annyira ellustultam, hogy csak fogom a válltáskámat úgy indulok a Charleroi-ra, mint más a Nyugatiba, Budapesten. Sajnos a rutinba időnként hiba csúszik, ami nagyon idegesítő és drága tud lenni. Ez történt március végén is, amikor öntudatosan csak autóba ültem, kényelmesen kihajtottam a reptérre, gondolván, hogy online beregisztráltam, az utolsók között mentem be a tranzitba. A váróban kényelmesen ültem  és vártam, hogy a sok sietős ember energiát és az idegeket nem kímélve tolakodjanak, hogy utána még percekig álljanak a lépcsőházban arra várva, hogy elindulhassanak a gép felé. A legutolsó utas én voltam, a földi kísérő mosolygott, hogy most már menjek és megnézte a jegyemet és kérte az útlevelemet. Én csak a személyit tudtam mutatni, mert az útlevél otthon maradt, azt pedig elfelejtettem, hogy a jegyem az útlevélszámmal lett vásárolva. Így történt, hogy belga módra, a nem kompromisszumokra kész és megoldásokban gondolkodó kisasszony vissza fordított és megtagadta az utazást. Első körben ideges voltam, majd dörmögtem egyet magyar módra, de hála az istennek belgásodom már és csak azon idegeskedtem, hogy jutok Budapestre. Szerencsére megoldás mindig van és egy jó drága repülőjeggyel már másnap reggel utazhattam is.

Aucun commentaire: