jeudi 1 avril 2010

újdonságok? már akinek

Naomihenger azt írta, tovább ad egy díjat, akár még kreatív blogger is lehetek, ha le írok hét dolgot, amiről eddig még nem írtam a blogomban. Szerencsére nagyon sok mindenről nem írtam és azt gondolom nem is fogok. De legyen akkor hét dolog.
  1. Az óvodában tulipán volt a jelem, ez csak azért érdekes, mert évekig azt hittem gereblye, de néhány hete megtaláltam az uzsonnás táskámat és benne ott fityegett egy tulipán. Az elmúlt hónapokban folyamatosan felismerek dolgokat:)
  2. Tériszonyom van, nem kicsit, nagyon:) még a háztartási létrán is. 
  3. Balkezes vagyok, pedig mindent megtett egy tanító, hogy a kommunista pedagógia értelmében csak jobb kezesen lehet elvégezni a nyolc általánost.
  4. Első kutyám Jenőke, egy dalmát eb, aki 13 évig volt a családunk tagja. Kezdő kamaszkorában ellopta a konyhapulton kiolvadó mirelit csirkét és azt, zacskóval együtt falta fel. Ő elégedett volt, én pedig azért aggódtam, hogy a zacskót összekapcsoló fém klipsz, fel ne sértse a beleit. Nevelő célzattal a konyha pultra egy cseresznye paprikát tettem, hogy megtanulja nem szabad onnan elcsenni azt, amit ott talál. Nem jött be! Jenőke élete végéig imádta az erős paprikát, a születés napjára is erős Pistát kapott, az üveget fényesre nyalta. Szegényt, három hónapos korában elvittem az éjszakai ügyeletre, hogy bárányhimlős, mert kedély beteg, hányt és a hasán szemölcsök voltak. Az orvos szerencsére jó fej volt, felröhögött és felvilágosított, hogy azok a mellbimbói, amúgy elrontotta a gyomrát valamivel. 
  5. Hiszek abban, hogyha "megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel"  és nem hiszek abban, hogy valaki lehet kicsit terhes. A jó dolgok azok jó dolgok,  a rosszak pedig rosszak, mérlegelni pedig nem kell, mert úgyis az idő dönti el, nem pedig mi.
  6. Azt hittem a csokoládét nem lehet megunni, ma már tudom, hogy meg lehet. Ez nagy csalódás volt.
  7. Nem tudok olyan tányérból enni, aminek az alján virágcsokor van, vagy bármi.
Na ma ezeket tartottam érdekesnek és jöjjön a szabályzat némi módosítással.

Tehát a díj szabályai:


1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam. megvolt, de mégegycser Köszi Zsabóka!
2. A logót ki kell tennem a blogba. Íme!
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam. lásd fent!
4. Írnom kell magamról 7 dolgot. megvolt!
5. Tovább kell adnom 7 embernek. nem akarok senkit büntetni!
6. Be kell linkelnem őket. az ötös értelmében nem tudok senkit belinkelni!
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról. értelem szerű hogy nem fogok:)
és akkor jöhet a büntetés:)

"akik szándékosan megszakították a láncot. x blogger nem élt a lehetőséggel és a kézhezvételtől számított 3 napon belül hirtelen benőtt a köröm a bal hüvelykujján, vagy z bloggerina nem publikálta időben a 7-es listát és rá két napra odaégette a reggeli pirítósát. ( Naomihenger)"

6 commentaires:

Limara a dit…

Ez jó volt, könnyesre nevettem magamat:))

Raindrop a dit…

Csatlakozom!
Hangosan röhögtem végig a tulipántól kezdve. :D
Jenőke kész! :D
Ha ezt előbb tudom... Díjesőt szabadítok rád!

belgasagok a dit…

Limó, akkor már megérte:)

Rain:) kétszer gondold meg a díjesőt, ha lehet:)

naomihenger a dit…

Ezt kár lett volna kihagyni.Az 5.ben én is hiszek és próbálom alkalmazni is. Jenőke csúcs, megjegyzem az erős pistát nálunk is szeretik. végül de nem utolsó sorban nem ismerek manikűröst BXL.ben. :)))

belgasagok a dit…

Zsabóka:) pedig van manikűrös:) az autószerelő felesége:)

trinity a dit…

Jajjjjjjjj, kellett ezt nekem éjjel olvasni??? Itt röhögök az alvás helyett! Úgyhogy nem kicsit vagy érte felelős :DD
A bárányhimlős kutya-nem megy ki a fejemből :DDDDDDDDDDD