dimanche 27 septembre 2009

la course du temps

Nehéz az idővel gazdálkodni, ha annak terjedelme cirka hatvan óra. Arra nem számítottam, hogy itthon a kanapé előtt a távirányítót nyomogatva, az unalomtól ittasan számolom az órákat, de arra sem, hogy rohanás lesz ez a két nap.

Voltak pillanatok, amikor élveztem a budapesti vénasszonyok nyarát, amikor csak egy pólóban, egy kávézó teraszán hátradőlve turistáskodhattam a régi királyi magyar tévé előtti, mára már hírhedté vált szabadság téren, melyet három éve megrohantak a nagy magyar forradalmárok. Izzadhattam a Westend oldalán nyitott kávézóban is, és nézhettem az arra siető, vásárlási mániában szenvedő fiatalokat az állítólagos gazdasági válság idején, és hallgathattam az elégedetlenkedőket is, mert "mostanában minden annyira nehéz".

Nem tudom, lehet engem szedál csak le Brüsszel, de annyi szép dolog van egy válság idején is Magyarországon, csak kevesen veszik észre.

Aucun commentaire: