jeudi 26 novembre 2009

week-end à la maison

röpke látogatás Magyarországon. Csak pár óra, de mégis otthon leszek. Tervek között szerepel, hogy hozok egy rakat mákot és szerzek, vagy veszek egy kávé darálót, mert Brüsszelben a mák és dió darálás ismeretlen fogalom.
Lassan, megkezdődik a bonbon gyártás brüsszeli módra.

4 commentaires:

Raindrop a dit…

Majd integetek egy sort! :)

trinity a dit…

Én is integetek:))
Akkor itt a pihizős hétvége végre!!!
A bonbonokat érdeklődéssel várom!!

Off: valami bibi lehetett a mailekkel, mert bizony egyet sem kaptam:((( Mondtam is Ancsinak, hogy biztosan haragszol:((

belgasagok a dit…

akkor valoban lehet valami, mert háromszor is írtam.

Anonyme a dit…

Nekem meg hozhatnál egy jó kis hazai levegöt! :)
A bonbonokat én is repesve várom! Erezd jól magad és töltekezz!