dimanche 6 décembre 2009

Ancsika qui se plaignent!

Le temps c'est de l'argent. L'argent est petit, tellement de choses à travailler. Les bonbons sont prêts à temps.

5 commentaires:

trinity a dit…

Nemcsak Ancsika panaszkodik....
Én is várakozom:)))
Ja, még senki miatt nem fordítottam franciából:)) Nem beszélhetnénk németül vagy angolul??? Az nekem jobban menne, merthogy ez sehogy sem, ez a google fordító meg tök vicces:DD

belgasagok a dit…

én meg iparkodom. Trinity téged öncéluan fel akartalak hivni , de a másik telefonban maradt a számod:)
ha potolnád a hiányosságot:)
jaaaa a nyelv marad francia:) most azt gyakoroljuk.

Anonyme a dit…

Kösz, Te Balga Belga! én nem beszélni francia! :( Értelek én, hogy gyakorolni kell, de akkor inkább lökjed hollandul; abból valamelyest jobban ki tudnék hámozni valamit! :)
Mellesleg kerülj elö lécci, mert hiányozol! - nem kell és nem is lehet állandóan tanulni!!! Tudod! nagy lesz töle a fejed! :)

Gabriella a dit…

És kenyeret már nem is sütsz éjjelente?

belgasagok a dit…

nem, most áttértem a nappali sütésre:) de nagyon ritkán. A kenyér nagyon hizlal és a folyamatos kiflievés megtette nem éppen kedvező hatását:)