lundi 21 décembre 2009

fatörzs torta...



Brüsszeli, sokat sejtető próbálkozásomat újra gondoltam, és elkészítettem a klasszikusnak mondható fatörzs tortát. Igaz, Magyarországon nincs körülötte akkora mítosz, de az emlékek azok emlékek és ez a torta a hatodik születésnapomra emlékeztet, amikor a tortával felpakolva elmentünk a fényképészhez, ahol mosolyt fakasztó fotók készültek.
Az itthoni fatörzsem alapja egy piskótatekercs öt tojásból és egy klasszikusnak nem mondható fehércsokoládés grillázs krém. Az elmaradhatatlan marcipán figurák helyett a marcipánt, a krém alá rejtettem.

9 commentaires:

Raindrop a dit…

Ezt tényleg te csináltad? :O
Mestermunka!

Belly a dit…

Tényleg nagyon szép!

belgasagok a dit…

rain igen. nem kell hozzá más, csak a torta és a szomszéd gyerek nikon d80 asa , kb két óra szabad idő és már kész is a kép. A sütemény elöbb meg volt azt hiszem.

trinity a dit…

Á, megérkeztél!! Üdv itthon!!!
Ez a fatörzs nekem még jobban tetszik, mint az elődje...Szépséges lett!
Mi történt a fényképezőgépeddel, hogy kölcsön kellett kérni, tönkrement vagy elveszett????

nyuszifül és vízitorma a dit…

Csodálkozom, hogy még senki nem követelte azoknak a bizonyos 6éves-tortás-fényképészes fotóknak a közzétételét. :)

belgasagok a dit…

trinity meg meg:)

nyuszifül:) addig jó amíg nem követelik:)

Raindrop a dit…

Nagyon vidám, finomságokkal teli, meghitt karácsonyt kívánok nektek! :)

belgasagok a dit…

én is viszont kívánom:)

Anonyme a dit…

ez már olyan, mint a nagy könyvben írva vagyon! :) Szépséges!