mardi 8 décembre 2009

gratin de haricots verts


amikor azt gondolod ez egy könnyű étel, akkor rázd meg a fejed és ne számold ki a kalória tartalmát, mert biztosan kicsapná a biztosítékot.

Azt beszélik a francia konyha könnyű, de én azt mondom ez faszság, mert ha csak a felhasznált vaj mennyiségét veszem figyelembe, már nem igaz. Minden esetre lehet, hogy egészségesebb, mint a zsírban sült rántott hús és a petrezselymes burgonya kombó, de ezt most hagyjuk.



A zöldbab csőben sütve nem más mint a párolt zöldbab szalonnába történő betekerése után egy tepsiben elhelyezett finomság, amit jól nyakon öntöttem parmezános besamellel és a sütőben készre sütöttem (a besamel titka a botmixer és a szerecsendió). Semmi ördöngőség csak egy egyszerűen elkészíthető étel azokra a napokra amikor az embernek semmi épkézláb ötlete sincs , hogy mit tegyen az asztal közepére "egészséges" kaja gyanánt.


Ami biztos, hogy olcsó, gyors és eszelősen finom.

9 commentaires:

trinity a dit…

Hű, ez tényleg jól néz ki nagyon.....Először csodálkoztam, honnan vettél spárgát decemberben:DD De látom, hogy zöldbab. Az is jöhet...

Off: írtam, öncélúan:))

belgasagok a dit…

:))) itt lehet kapni és viszonylag az olcsó kategóriás zöldségek közé tartozik:)

belgasagok a dit…

off. trinity én meg válaszoltam is:)

naomihenger a dit…

Töki a fejéhez kapna a besamel-botmixer reláció miatt, de egyébként imádná. Flódni is lesz?

belgasagok a dit…

Zsaboka miért? kap a fejéhez? azzal tuti csomomentes lesz:)
Flodni persze, neked megy privében is.

trinity a dit…

Láttam, hogy történik valami, mert pár órája furcsa dolgokat produkált a blogod:O De megérte, nagyon tetszik a fejléc!!! Igen szép!

Off: én már rántást is botmixereztem, mikor kicsit-nagyon szétszórt voltam- ciki ???:))))

A mézeskalács nálam most jelent meg új posztként, de lejjebb van...Mindegy, ügyes vagy. Mire nem vállalkozol:OOOO

naomihenger a dit…

Végülis a csomós rántás vagy besamel cikibb, mint a botmixer :), de mi a gond a klasszik habverővel? Nekem azzal is csomómentes lesz.
off: privében? nem értem, most akkor titkolnunk kell a kapcsolatot ???

belgasagok a dit…

trinity:) igen, farigcsaltam a blogot, de meg nincs kesz:)

belgasagok a dit…

zsaboka na ugye:) ja a privé arra vonatkozott, hogy a flodni neked priveben megy:) azaz szemelyes fogyasztasra:)